ࡱ> {}xyzU@pbjbjW@@@@@@@4tVVVVWt 2xYxYxYxYxYxYxYxYGIIIIII$>RHmY@xYxYxYxYxYm@@xYxYxYh @xY@xYGxYG, @@ xYlY @`8(ZVy,<0  zx tt@@@@@ xYxYxYxYxYxYxYmmttEG ttGHOTRREA GUVERNULUI REPUBLICII MOLDOVA cu privire la modul de acumulare _i schimb de informacii n domeniul protecciei populaciei _i a teritoriului n condicii de situacii excepcionale Nr.347 din 25.03.2003 Monitorul Oficial al R.Moldova nr.62-66/380 din 04.04.2003 ntru stabilirea modalitcii unice de evaluare, acumulare _i schimb de informacii n condicii de situacii excepcionale, Guvernul Republicii Moldova HOTR^TE: 1. Se aprob Regulamentul cu privire la modul de acumulare _i schimb de informacii n domeniul protecciei populaciei _i a teritoriului n condicii de situacii excepcionale (se anexeaz). 2. Departamentul Situacii Excepcionale va asigura colectarea, generalizarea _i prezentarea la Guvern a informaciilor despre pericolul declan_rii sau declan_area situaciilor excepcionale, precum _i despre msurile ntreprinse n vederea prevenirii, diminurii sau lichidrii consecincelor situaciilor excepcionale. 3. Conductorii mijloacelor de informare n mas, n cazul pericolului de declan_are sau declan_rii situaciilor excepcionale, vor oferi, n mod gratuit, mijloacele de telecomunicacii comisiilor pentru situacii excepcionale, subdiviziunilor Departamentului Situacii Excepcionale pentru transmiterea oportun _i operativ a informaciei ce cine de situaciile excepcionale, conform destinaciei acesteia. 4. Autoritcile administraciei publice locale, factorii de decizie ai agencilor economici, indiferent de forma lor de proprietate, vor adopta msurile necesare ntru executarea ntocmai a prevederilor prezentei hotrri. 5. Se abrog: Hotrrea Guvernului Republicii Moldova nr.259 din 9 martie 1998 "Cu privire la sistemul de avertizare, informare, clasificare a situaciilor excepcionale cu caracter natural _i tehnogen _i sporirea capacitcii de intervencie a autoritcilor administraciei publice" (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 1998, nr.30-33, art.269); pct.23 din Modificrile _i completrile ce se opereaz n unele hotrri ale Guvernului Republicii Moldova, aprobate prin Hotrrea Guvernului Republicii Moldova nr.1269 din 20 decembrie 2000 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2000, nr.163-165, art.1371). PRIM-MINISTRU AL REPUBLICII MOLDOVA Vasile TARLEV Contrasemnat: Ministrul transporturilor _i comunicaciilor Vasile Zgardan Ministrul financelor Zinaida Greciani Ministrul justiciei Vasile Dolghieru Chi_inu, 25 martie 2003. Nr.347. Aprobat prin Hotrrea Guvernului Republicii Moldova nr.347 din 25 martie 2003 REGULAMENT cu privire la modul de acumulare _i schimb de informacii n domeniul protecciei populaciei _i a teritoriului n condicii de situacii excepcionale Regulamentul cu privire la modul de acumulare _i schimb de informacii n domeniul protecciei populaciei _i a teritoriului n condiciile situaciilor excepcionale (n continuare - Regulament) are drept obiect definirea nociunilor referitoare la situaciile excepcionale, clasificarea acestora, precum _i modul de acumulare _i schimb de informacii n domeniul prevenirii _i lichidrii consecincelor situaciilor excepcionale. I. Nociuni generale 1. n sensul prezentului Regulament, nociunile utilizate au urmtoarele semnificacii: situacie excepcional - ntreruperea condiciilor normale de viac _i activitate a populaciei la un obiect au pe un anumit teritoriu n urma unei avarii, catastrofe, calamitci cu caracter natural sau biologico-social, care conduc sau pot conduce la pierderi umane _i materiale; zona situaciei excepcionale - teritoriul n care, drept rezultat al apariciei situaciei excepcionale sau a extinderii consecincelor acesteia, a fost instituit situacia excepcional; urs a situaciei excepcionale - fenomen incident de origine natural, biologico-social sau antropogen n cazul declan_rii cruia apare sau poate aprea o situacie excepcional; calamitate natural - fenomen distructiv natural sau antropo-natural la producerea cruia este iminent pericolul pentru viaca _i sntatea oamenilor, pentru obiectivele economiei nacionale _i pentru mediul ambiant. II. Clasificarea situaciilor excepcionale 2. Prezenta clasificare reprezint criteriul unic de estimare a situaciilor excepcionale. 3. Situaciile excepcionale se clasific: a) n funccie de factorii provocatori (conform anexei nr.2) la prezentul Regulament: situacie excepcional cu caracter tehnogen - situacie cauzat de avarii industriale, accidente n transport, incendii, explozii, accidente cu degajarea (cu pericol de degajare) substancelor toxice, radioactive, ruperea digurilor, prbu_irea edificiilor etc., pe un anumit teritoriu, cnd snt afectate condiciile normale de viac _i de activitate a populaciei _i snt provocate daune materiale; situacie excepcional cu caracter natural - situacie provocat de calamitci naturale (cutremure de pmnt, inundacii, alunecri de teren, ntroieniri, furtuni, uragane, grindin etc.); situacie excepcional cu caracter biologico-social - situacie n care, drept rezultat al apariciei sursei de contaminare pe un anumit teritoriu, snt afectate condiciile de viac _i de activitate ale oamenilor, este pus n primejdie existenca animalelor _i plantelor, apare pericolul de rspndire n mas a maladiilor contagioase, este periclitat viaca _i sntatea oamenilor; b) n funccie de numrul sinistracilor care au avut de suferit n urma situaciilor excepcionale, prejudiciul material cauzat, extinderea zonelor afectate, gravitatea consecincelor, n urmtoarele categorii: de obiect; locale; teritoriale (la nivel de judec, raion); nacionale; transfrontaliere; situacii excepcionale de obiect - situacii n urma crora au avut de suferit pn la 10 persoane sau au fost afectate condiciile de activitate vital a mai pucin de 100 persoane, ori prejudiciul material cauzat constituie cel mult 18 mii lei la ziua producerii situaciei excepcionale _i nu dep_e_te raza teritoriului obiectivului industrial sau de menire social; situacii excepcionale locale - situacii n urma crora au avut de suferit mai mult de 10, dar cel mult 50 persoane, ori au fost afectate condiciile activitcii vitale a circa 100, dar cel mult 300 persoane, ori prejudiciul material cauzat constituie mai mult de 18 mii lei, dar nu mai mult de 90 mii lei la ziua producerii situaciei excepcionale, iar zona situaciei excepcionale nu dep_e_te limita hotarelor localitcii, ora_ului, municipiului; situacii excepcionale teritoriale - situacii n urma crora au avut de suferit mai mult de 50, dar cel mult 100 persoane, ori au fost dereglate condiciile de activitate vital a mai mult de 300, dar cel mult 500 persoane, ori prejudiciul material cauzat constituie mai mult de 90 mii lei, dar cel mult 360 mii lei la ziua producerii situaciei excepcionale, iar zona situaciei excepcionale nu dep_e_te limita hotarelor judecului (raionului); situacii excepcionale de proporcie nacional - situacii n urma crora au avut de suferit mai mult de 100 persoane, ori au fost afectate condiciile de activitate vital la cel mult 500 persoane, ori prejudiciul material cauzat constituie mai mult de 360 mii lei, iar zona situaciei excepcionale dep_e_te limita hotarelor a dou _i mai multe judece (raioane); situacii excepcionale de proporcii transfrontaliere - situacii n care factorii de afecciune dep_esc hotarele crii sau situacia excepcional s-a produs peste hotarele Republicii Moldova _i afecteaz teritoriile acesteia. 4. Activitcile de pronosticare, prevenire _i lichidare a consecincelor situaciilor excepcionale snt organizate _i desf_urate de ctre comisiile pentru situacii excepcionale, create n temeiul pct.4 al Hotrrii Guvernului Republicii Moldova nr.1340 din 4 decembrie 2001. III. Lichidarea sau diminuarea situaciilor excepcionale 5. Activitcile de lichidare sau diminuare a consecincelor situaciilor excepcionale snt organizate _i desf_urate de ctre comisiile pentru situacii excepcionale. 6. Activitcile respective snt realizate cu forcele _i mijloacele organizaciilor, ntreprinderilor _i agencilor economici, indiferent de forma lor de proprietate, _i de organele administraciei publice locale pe teritoriul crora s-au produs situaciile excepcionale. 7. n cazul n care proporciile situaciilor excepcionale snt de a_a natur, nct nu pot fi lichidate sau localizate cu forcele _i mijloacele disponibile, comisiile respective pentru situacii excepcionale se adreseaz dup ajutor n comisia pentru situacii excepcionale ierarhic superioar. 8. n cazul insuficiencei de force _i mijloace ale structurilor Departamentului Situacii Excepcionale, autoritcilor administraciei publice locale _i ale agencilor economici din teritoriu, comisia pentru situacii excepcionale a Republicii Moldova este n drept s decid antrenarea subdiviziunilor Ministerului Aprrii, Ministerului Afacerilor Interne, Trupelor de Grniceri etc. 9. Procesul de lichidare a consecincelor situaciilor excepcionale se consider ncheiat la finalizarea lucrrilor de salvare-deblocare. IV. Modul de acumulare _i transmitere a informacie privind situaciile excepcionale 10. La aparicia pericolului de declan_are a situaciei excepcionale _i n cazul de declan_are a acesteia, comisiile pentru situacii excepcionale din teritoriu, ale ministerelor, departamentelor, autoritcilor administraciei publice locale, n decurs de treizeci de minute de la n_tiincarea despre producerea acesteia, transmit n subdiviziunile Departamentului Situacii Excepcionale informacia respectiv n conformitate cu prevederile anexei nr.1, la prezentul Regulament cu descrierea detailat a evenimentelor ce au avut loc. 11. n cazul n care exist elementele constitutive ale situaciei excepcionale, la prezentarea informaciei se indic categoria situaciei excepcionale cu specificarea tipului acesteia n funccie de factorii provocatori. 12. Subdiviziunile teritoriale ale Departamentului Situacii Excepcionale, la primirea informaciei la direct de la comisiile pentru situacii excepcionale comunic n mod operativ Departamentului Situacii Excepcionale, potrivit formei stabilite. 13. La recepcionarea informaciei despre situacii excepcionale, Departamentul Situacii Excepcionale comunic imediat Comisiei pentru situacii excepcionale a Republicii Moldova. Anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la modul de acumulare _i schimb deinformacii n domeniul protecciei populaciei _i a teritoriului ncondicii de situacii excepcionale Concinutul informaciei _i criteriile de estimare a situaciilor excepcionale pentru comunicrile informative ce se prezint Departamentului Situacii Excepcionale Concinutul informaciei despre situaciile excepcionale prezentate Departamentului Situacii Excepcionale de ctre ministere, departamente, autoritcile administraciei publice locale _i alte institucii !Sursa de informareConcinutul informaciei prezentate1Autoritcile administraciei publice locale, primriile municipiilor, autoritcile executive ale unitcilor cu statut special de autonomieDespre pronosticarea, cazurile, consecincele _i stadiile lichidrii accidentelor industriale _i de transport, avariilor la gazoductele magistrale, avariilor la obiectele gospodriei comunal-locative _i de menire social-cultural, despre proporciile calamitcilor naturale _i dezastrelor ecologice produse n teritoriul raionului, care s-au soldat cu un mare numr de sinistraci, inclusiv decedaci, sau cu daune materiale considerabile, cu pericol de extindere a factorilor distructivi peste hotarele localitcii. Despre poluarea mediului nconjurtor ce dep_e_te considerabil valorile normative ale fondului sau concentracia maxim admisibil (nivelul maxim admisibil). Despre epidemii, epizootii _i epifitotii. Despre mersul _i rezultatele lichidrii consecincelor situaciilor excepcionale.2Ministerul Agriculturii _i Industriei AlimentareDespre accidente la ntreprinderi _i consecincele lor, care s-au soldat cu un mare numr de victime, inclusiv decedaci, _i poluarea mediului nconjurtor, aparicia epizootiilor, epifitotiilor, proporciile _i rezultatele lichidrii consecincelor.3Ministeru Transporturilo _i ComunicaciloriDespre accidentele la obiectele de comunicacii, transporturi _i gospodriei rutiere _i consecincele lor, inclusiv despre persoanele afectate, proporciile _i rezultatele lichidrii deterior-rilor.4Ministerul Energeticii, ntreprinderea de Stat  Moldtranselectro S.A. "Moldova GAZ"Despre accidentele la obiectele energetice _i consecincele lor, inclusiv persoanele afectate, despre proporciile _i rezultatele lichidrii deteri-orrilor. Despre accidentele _i incendiile la obiecte _i consecincele lor, despre proporciile _i rezultatele lichidrii deteriorrilor.5Ministerul SntciDespre cazurile de mbolnvire (n mas) a oamenilor, epidemii, aprute ca urmare a situaciilor excepcionale _i gravitatea acestora. Despre cazurile de suprairadiere a oamenilor. Despre msurile de profilaxie efectuate _i organizarea asistencei medicale.6Ministerul Ecologiei Construcciilor _i Dezvoltrii TeritoriuluiDespre accidentele _i incendiile la ntreprinderile _i sistemele gospodriei comunale, proporciile _i consecincele lor, rezultatele lichidrii consecincelor. Despre accidentele _i incendiile la obiectele sistemului gospodrii comunale, precum _i la obiectele finalizate sau care snt n proces de construccie.7Serviciul "Hi drometeo"Despre pronosticarea _i producerea fenomenelor meteorologice, agrometeorologice _i hidrologice periculoase.8Ministerul Afacerilor InterneDespre actele de terorism. Despre depistarea laboratoarelor clandestine de fabricare a armelor chimice, biologice etc. Despre accidente de transport cu degajarea _i scurgerea substancelor puternic toxice _i altor substance chimice, precum _i pierderea acestora n timpul transportrii lor. Despre pstrarea nesanccionat a substancelor explozive, substancelor puternic toxice _i altor substance asemntoare. Despre accidentele rutiere soldate cu mulci decedaci, daune materiale considerabile, un numr mare de automobile deteriorate, despre transportarea ncrcturilor periculoase. Despre acapararea mijloacelor auto cu pasageri de ctre persoane extremiste sau psihic bolnave. Despre cazurile de depistare a obiectelor deflagrante, pericolul explodrii lor _i consecincele producerii exploziei.9Ministerul AprriiDespre accidentele radioactive _i chimice, consecincele lor la obiectele Armatei Nacionale, cu pericol de rspndire a factorilor distructivi n afara acestor obiecte. Despre poluarea radioactiv _i chimic a mediului nconjurtor ce dep_e_te considerabil fondul maxim admisibil sau concentracia maxim admisibil (nivelul maxim admisibil) n taberele de dislocare a unitcilor.10Serviciul de Informacii _i Se curitateDespre situaciile excepcionale _i pericolul apariciei lor.11Departamentul VamalDespre accidentele la punctele de trecere a frontierei _i depistarea transportrilor nesanccionate de substance periculoase explozive, inflamabile, puternic toxice, chimice, radioactive _i de de_euri ale acestora.12Concernul Repu blican pentru Gospodrirea Apelor "Apele Moldovei"Despre accidentele la obiectele de gospodrire a apelor, consecincele lor, rezultatele lichidrii consecincelor avariilor. Despre pronosticul _i cazurile de evacuare preventiv a apei din lacurile de acumulare, zonele de inundacie, despre victime _i daune materiale.13Academia de ^tiince a MoldoveiDespre pronosticurile _i seismele produse cu intensitatea de cel pucin 6 grade. Despre accidentele la obiectele Academiei de ^tiince a Moldovei, care s-au soldat cu un numr mare de persoane afectate, inclusiv decedate, daune materiale considerabile, rspndirea sau pericolul rspndirii factorilor duntori n afara obiectelor n cauz II. Criteriile de evaluare a situaciilor excepcionale care snt comunicate Departamentului Situacii Excepcionale !Specificarea situaciilor excepcionaleCriteriile de evaluare a situaciilor excepcionale1. Situacii excepcionale cu caracter tehnogen14Accidente de transport la cile ferate, pe automagistrale, n transportul de ap, conducte magistrale, catastrofe aeriene.Inundarea sau distrugerea podurilor, tunelurilor, drumurilor utilizabile. Scurgeri de petrol, de produse petroliere _i substance puternic toxice. Plasarea premeditat sau accidentat n tuneluri sau pasajele subterane a substancelor chimic periculoase _i ecologic duntoare, a substancelor cu pericol de deflagrare _i inflamabile, precum _i a petrolului _i derivatelor lui. Imposibilitatea lichidrii consecincelor cu force proprii.15Accidente cu degajarea _i scurgerea substance lor puternic toxice _i altor substance chimice la obiectele periculoase din punct de vedere chi mic, n transport, pierderea substancelor puternic toxice n timpul transportrii lorExtinderea factorilor duntori distructivi peste limitele zonei de proteccie sanitar, dep_ind concentracia maxim admisibil (nivelul maxim admis): de 20-29 ori, n decurs de peste 48 ore; de 30-49 ori, n decurs de peste 8 ore.16Incendii, explozii nso cite de ardere, nflc rri spontane, erupcii instantanee de gaze _i drmri la obiectele economiei. periculoase din punct de vedere radioactiv,chimic _i biologic la obiectele industriale, de transport la obiectele agricole, de menire socialcultural, pe plantaciile agricole _i masivele forestiereCazurile n care au ars case, ntreprinderi, obiective de menire social-cultural, etc., plantacii agricole, pduri. Perturbarea funccionrii altor ramuri ale economiei. Producerea de incendii la obiectele periculoase din punct de vedere radioactiv, chimic _i biologic. Poluarea mediului nconjurtor prin dep_irea concentraciei maxim admisibile (nivelul maxim admis) de cel pucin 50 de ori. Imposibilitatea dep_irii situaciei de avarie cu force proprii17Avarii cu degajarea sub stancelor radioactive la staciile atomice nveci nate, n instituciile de nvcmnt, instituciil de cercetare _tiincific, medicale _i la obiectele speciale, la transporta, rea de_eurilor radioac tive _i n locurile de nhumare.Contaminarea radioactiv a mediului nconjurtor n urma creia: concinutul radionuclizilor n atmosfer dep_e_te concentracia prevzut de normele   2 4 l n J L jlPR^` hjxz DzhCJaJmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH 7hh`%6B* CJOJQJ]^JaJmH phsH 7hh`%5B* CJOJQJ\^JaJmH phsH 6P t v   Z Ln2N:%%%%%%%%%%%%%%%%$a$gd$a$gdpNv!!^"$&h')l) *r* +6./2%%%%%%%%%%%%%%%%$a$gdi$a$gd$a$gd $ ^ a$gd vx , . P!R!!!("*"^""""v#x###z$|$$$%%f%h%%%&:&v&x&''h''''߷߷߷߷߷߷ߡ߷ߋ߷߷߷yߋyyyߋyyߋy"hiCJOJQJ^JaJmH sH +hih`%>*CJOJQJ^JaJmH sH +hh`%5CJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH +hh`%5CJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH hCJaJmH sH /'|(~()))l)))))** +t+++ ,",,,0-2---4.6....J/L///0*0,000:1<111N2P2*3,3334٭뗭"h;wCJOJQJ^JaJmH sH +hihi5CJOJQJ^JaJmH sH +hih`%5CJOJQJ^JaJmH sH +hh`%5CJOJQJ^JaJmH sH "hiCJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH 12F4\4l44447N;>ARCvEE.GDIKNO>>?@?B???"@,@4@6@N@P@@@nApAAABBBB$C&CrCxCCCVDXD԰԰԰԰԰԰"h^iCJOJQJ^JaJmH sH "h;wCJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH +h;wh`%5CJOJQJ^JaJmH sH EXDDDvEEEEZF\FFFGG@HBHHHIIJJLJJJKKFKHK L LLL"M6MMMMM&N(NOOOOOo|ooopBpzpppqTq|qqܿǷh(mH sH h`%mH sH (hh(CJOJQJ^JaJmH sH "h`%CJOJQJ^JaJmH sH "h(CJOJQJ^JaJmH sH Hiiij4jlkhlqeee YY $$Ifa$gd $$Ifa$gdKkdk$$IflF1&k v t06    44 lahljlnllnqee Y $$Ifa$gd $$Ifa$gdKkd$$IflF1&k v t06    44 lannnoVpqqee YM $$Ifa$gd $$Ifa$gd( $$Ifa$gdKkda$$IflF1&k v t06    44 laqqqqrqee Y $$Ifa$gd $$Ifa$gdKkd$$IflF1&k v t06    44 laqqqqqqqqr@r~rrrrrrrjslss&tHttHJjl02f€&́΁.҂\$bz|~dfټѪټټѪ+hh`%5CJOJQJ^JaJmH sH %hK5CJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH homH sH "hoCJOJQJ^JaJmH sH (hhoCJOJQJ^JaJmH sH +~~~lfqee YM $$Ifa$gd $$Ifa$gd $$Ifa$gdKkdC$$IflF1&k v t06    44 la΁p|qee YY $$Ifa$gd $$Ifa$gdKkd$$IflF1&k v t06    44 la|~dfjqiaa%i%U UN U $$Ifa$gd$a$gd$a$gdkd9$$IflF1&k v t06    44 lafhjz|xʇ`bDXډ2F֊HJq_"hJCJOJQJ^JaJmH sH (hhuCJOJQJ^JaJmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH hmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH hh5mH sH +hh5CJOJQJ^JaJmH sH +hh5CJOJQJ^JaJmHsH#hh5CJOJQJ^JaJzL@ 4& $$Ifa$gd $$Ifa$gdkd$$IflFv^(&   t0(6    44 lapz|x x xxxx $$Ifa$gdzkdt$$Ifl0v^(& t0(644 la@qe YYIIH$ & F$Ifa$gdJ $$Ifa$gdJ $$Ifa$gdkd$$IflFv^(W t0(6    44 laJ:jԌ&dJL&(<vʑΑf|̒”N벪ǃq"hKCJOJQJ^JaJmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH hmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH "hJCJOJQJ^JaJmH sH (hhJCJOJQJ^JaJmH sH ,(|<qe eYYYY $$Ifa$gd $$Ifa$gdkdH$$IflFv^(W t0(6    44 la”ƖqeeYYY $$Ifa$gd $$Ifa$gdkd$$IflFv^(W t0(6    44 laNPĖFH02FH"$R$T02FFHJϽ٨٨ϠhKhmHsHhKhKhKmHsHhKmHsH(hhPnCJOJQJ^JaJmH sH "hPnCJOJQJ^JaJmH sH hmH sH U(hhCJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH 4securitcii radioactive; fondul radioactiv dep_e_te 50 mkR/or. Orice accidente nucleare majore cu efect transfrontalier. Orice cazuri de nregistrare n raza de pn la 10 km de la frontiera de stat a unor valori ale fondului radioactiv ce dep_esc limitele maxime.18Accidente hidrodinamice Ruperea digurilor (barajelor, ecluzelor etc.), n urma creia se formeaz valul de erupcie _i inundare. Ruperea digurilor (barajelor, ecluzelor etc.) care au provocat distrugeri, inundacii ale fntnilor de aprovizionare cu ap potabil.Inundarea caselor de locuit _i altor obiecte, plantaciilor agricole, drumurilor etc. 19Accidente la sistemele de importanc vital: la sistemele electroe nergetice; la sistemele comunale de asigurare vital; la sistemele de epurare; la recelele de gazePerturbarea funccionrii altor ramuri ale economiei. Majorarea de cel pucin 10 ori a volumului apelor reziduale _i a concentraciei substancelor poluante, atestarea scurgerilor de petrol _i produselor petroliere n volum de cel pucin 5 tone20Prbu_irea brusc a edi ficiilorAtestarea victimelor _i persoanelor rmase fr adpost.21Accidente la obiectele economiei, cauzate de degajarea substancelor ecologice duntoare.Cre_terea de cel pucin 100 ori a concentraciei maxim admisibile la obiectele acvatice. Depistarea unui miros nespecific cu intensitatea de peste 4 grade. Diminuarea concinutului oxigenului solubil _i pieirea n urma degajrii a pe_tilor _i altor organisme acvatice. Scderea pn sub 2 mg/l a concinutului oxigenului solubil. Acoperirea cu o pelicul a cel pucin 1/3 din suprafaca bazinului acvatic cu o ntindere de pn la 6 km2. 2. Situacii excepcionale cu caracter natural22Fenomene periculoase geofizice: cutremure de pmnt (se isme). Fenomene geologice periculoase: alunecri de teren ale suprafecei terestre, sur pri, grohoti_uri,tasri ale suprafecei terestre.Seisme cu intensitatea de cel pucin 6 grade. Existenca jertfelor umane, persoanelor afectate _i celor rmase fr adpost. Pieirea animalelor domestice. Distrugerea blocurilor locative, ncperilor de produccie _i altor edificii.23Incendii naturale, incendii de proporcii la obiectele cu pericol deflagrant _i la obiectele cu un personal, numeros.Atestarea incendiilor de proporcii nesupuse controlului pe o suprafac de cel pucin 1 ha.24Fenomene meteorologice _i agrometeorologice periculoase: Uragan Furtun Ploi de lung durat _i torenciale grindin mare ninsori puternice viscol puternic (ntroieniri) polei mare geruri mari clduri mari nghecuri Viteza vntului este mai mare de 34 m/sec. Viteza vntului este de 25-30 m/sec, _i mai mare. Cantitatea precipitaciilor atinge cel pucin 120 mm/12 ore n decurs de 48 ore. Mrimea particulelor de gheac dep_e_te 20 mm Stratul de zpad atinge n timp de 12 ore cel pucin 30 cm. Ninsoare intens, iar viteza vntului pe parcursul a 24 ore este de cel pucin 18 m/sec. Diametrul chiciurii pe fire atinge cel pucin 20 mm. Grosimea stratului de gheac este de cel pucin 10 mm. (temperatura aerului scade sub -25 grade C); (temperatura aerului se ridic mai sus de +35 grade C). Se determin de ctre serviciile hidrometeorologice teritoriale. Temperatura aerului la suprafaca solului scade sub 0 grade n decurs de peste 6 ore, n perioada activ de vegetacie a culturilor agricole, fapt ce conduce la pieirea acestora. Secet cote de nivel ale apei (inundacii) n timpul revrsrii apelor, viiturilor. nivelul redus al apelor diminuarea concinutului general de ozon n atmosferCombinarea nefast a factorilor de temperatur nalt a aerului, deficit de precipitacii, umiditate redus a aerului, insuficienc a rezervelor de ap n sol, fapte ce conduc la pieirea culturilor de cmp _i pierderea recoltei. Dep_irea unor niveluri (nalte) ale apelor deosebit de periculoase pentru anumite localitci _i obiecte economice concrete. Scderea apelor sub nivelul prevzut n proiectul staciilor de captare a apei _i sub nivelurile navigabile ale rurilor na-vigabile pe o perioad de cel pucin o lun. Diminuarea cu cel pucin 10% a concinutului de ozon deasupra teritoriului Republicii Moldova n decursul a 2-3 luni,n perioada de vegetacie a plantelor. 25Fenomene cauzate de schimbarea strii uscatului (solului, subsolului, land_aftului): tasri catastrofale, a lunecri, surpri ale suprafecei terestre din cauza epuizrii exploa trilor miniere de z cminte minerale n sol ale metalelor grele (inclusiv ale substancelor radioactive) _i altor substance nocive; eroziunea catastrofal a solurilor, nsocit de splarea concomiten t a stratului ferti _i formarea rpilor n urma ploilor torenciale _i viiturilor,rezultate din topirea zpezii Poluarea solului _i su bsolului cu substance toxice industriale Poluarea solului cu pesticide; poluarea cu de_euri periculoase a pmnturilor prin organizarea gunoi_tilor nesanccionate. Declan_area catastrofal a proceselor de de_ertificare a p_unilor. necarea terenurilor n urma inundaciilor inundarea terenurilor n urma construcciei nesanccionate a lacurilor de acumulare.Distrugerea caselor de locuit _i spaciilor de producere ale diverselor sisteme. Dep_irea concentraciei maxim admisibile (nivelului maxim admisibil) de substance chimice periculoase _i noxe ecologice de cel pucin 20 ori,iar de substance radioactive de 100 _i mai multe ori. Deteriorarea _i nimicirea stratului de sol sau compromiterea semnturilor, culturilor agricole sau vegetaciei naturale pe suprafece de cel pucin 5 ha. Dep_irea de 20 ori a nivelului maxim de consecince sau de 100 ori a valorilor fondului nacional. Dep_irea de 30 ori a nivelului maxim al concentraciei, conform criteriilor sanitaro-toxicologice, _i de 7 ori, conform criteriilor fitotoxicologice, pe suprafece de peste 100 ha. Distrugerea stratului vegetal _i celui fertil cu de_ertificarea unor suprafece de peste 50 ha/an. Distrugerea teritoriilor nsmncate _i plantelor multianuale pe o suprafac de peste 10 ha. Distrugerea obiectivelor economiei nacionale.Fenomene cauzate de schimbrile componencei _i particularitcile atmosferice (mediul atmosferic): dep_irea nivelului maxim de concentrare a substancelor nocive n atmosfer; formarea unei zone imense de precipitacii acide. de 30-49 ori n timp de 2 ore; de 20-49 ori n timp de 8 ore.27Fenomene cauzate de schimbrile striibiosferei.Pieirea (contaminarea) n mas a pe_tilor, altor animale _i plante acvatice, cptarea unor mirosuri _i gusturi anterior nespecifice, devieri de la dezvoltarea normal a icrelor, larvelor _i a puietului de pe_te, schimbarea cilor de migrare, locurilor de hran _i depunere a icrelor. Pieirea (mbolnvirea) n mas a animalelor, inclusiv a celor slbatice, cnd mortalitatea sau numrul mbolnvirilor dep_e_te media statistic de cel pucin 3 ori. Disparicia vegetaciei (arderea, uscarea pe picior _i alte forme), inclusiv a pdurilor _i a culturilor agricole, pe o suprafac de 0,25 ha. nrutcirea brusc a sntcii (decesul) persoanelor care s-au aflat n zona polurii, depistarea cauzelor (indicilor) efectului secundar al substacelor poluante (sub alte forme de acciune) n urma ptrunderii lor n organismul uman odat cu produsele alimentare de origine vegetal _i animal.Fenomene cauzate de modificarea hidrosferei: insuficienca acut a apei n urma uscrii surselor sau polurii lor; secarea surselor de ap, necesare pentru asigurarea necesitcilor economice _i de menaj _i a proceselor tehnologice; dep_irea concentraciei maxim admisibile de substance poluante n apele de suprafac _i subterane; diminuarea concinutului de oxigen solubil n ap. De cel pucin 30 de ori, dac aceste acvatorii nu snt zone de poluare chimic. Un miros anterior impropriu al apei cu o intensitate de 4 grade. Un concinut sub 2 mg/l _i mai mic3. Situacii excepcionale cu caracter biologico-social29Boli contagioase ale oamenilor: Epidemii.Boli contagioase cu etiologie nedepistat la cel pucin 20 de persoane.Boli contagioase ale animalelor agricole: epizootiiCazuri de mbolnviri _i pieirea n mas.Atacarea plantelor agricole de boli _i duntori: epifitotie progresatPieirea n mas a plantelor Anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la modul de acumulare _i schimb de informacii n domeniul protecciei populaciei _i a teritoriului n condicii de situacii excepcionale Clasificarea situaciilor excepcionale I. Situacii excepcionale cu caracter tehnogen Factorii provocatori 1. Accidente de transport (catastrofe): accidente ale trenurilor mrfare; accidente ale trenurilor de pasageri; accidente ale navelor fluviale de transport; accidente ale navelor fluviale de pasageri; catastrofe aeriene n aeroporturi _i localitci; catastrofe aeriene n afara aeroporturilor _i localitcilor; accidente de transport pe poduri _i pe pasajele de interseccie cu calea ferat; accidente (catastrofe) pe cile rutiere (catastrofe auto de proporcii); avarii la conductele magistrale. 2. Incendii, explozii, pericol de explozie: incendii (explozii) n edificii, la recelele de comunicacii _i utilajele tehnologice ale obiectelor industriale; incendii (explozii) la obiectele n care se pstreaz substance u_or inflamabile, inflamabile _i explozibile; incendii (explozii) n transport; incendii (explozii) n edificiile _i construcciile de locuit, de menire social _i cultural; incendii (explozii) la obiectele periculoase din punct de vedere chimic; incendii (explozii) la obiectele cu pericol radioactiv; depistarea municiilor neexplodate; depistarea, pierderea materialelor explozibile (municiilor); incendii (explozii) n spaciile deschise, pe strzi n locurile de concentrare n mas a populaciei (staciile transportului n comun, piece, trguri angro, stadioane, parcuri etc.); incendii (explozii) la obiectele cu destinacie agricol; incendii (explozii) ale gazoductelor magistrale; incendii (explozii) n edificiile _i construcciile edificate cu folosirea construcciilor u_oare din metal cu izolare termic inflamabil; incendii (explozii) n trecerile subterane; incendii (explozii) n edificiile _i construcciile de cult. 3. Accidente cu degajarea (cu pericol de degajare) substancelor chimice periculoase: accidente cu degajarea (cu pericol de degajare) substancelor chimice periculoase la pstrarea (nhumarea) acestora; accidente n transport cu degajarea (cu pericol de degajare) substancelor chimice periculoase; formarea _i rspndirea n procesul reacciei chimice, declan_ate n urma accidentului, a substancelor chimice periculoase; depistarea (pierderea) surselor de substance chimice periculose; degajarea brusc a metanului, bioxidului de carbon _ altor substance toxice, precum _i a gazelor. 4. Dep_irea concentraciei maxim admisibile a substancelor periculoase n mediul ambiant: dep_irea concentraciei maxim admisibile a substancelor periculoase n pmnt; dep_irea concentraciei maxim admisibile a substancelor periculoase n aerul atmosferic; existenca n aer a degajrilor subterane de substance periculoase (poluante) mai sus de concentracia maxim admisibil; dep_irea concentraciei maxim admisibile a substancelor periculoase n apele de suprafac; dep_irea concentraciei maxim admisibile a substancelor periculoase n apa potabil; dep_irea concentraciei maxim admisibile a substancelor periculoase n apele subterane; existenca n apele subterane a substancelor radioactive mai sus de concentracia maxim admisibil. 5. Accidente cu degajarea (pericol de degajare) substancelor radioactive: accidente cu degajarea (pericol de degajare) substancelor radioactive; accidente cu sursele de radiacie ionizat; accidente ale mijloacelor de transport cu ncrcturi de substance radioactive; depistarea (pierderea) surselor de radiacie ionizat; accidente cu de_eurile radioactive; accidente nucleare sau radiologice peste hotarele statului _i care ameninc poluarea teritoriului statului. 6. Prbu_irea brusc a edificiilor, construcciilor: prbu_irea elementelor comunicaciilor de transport; prbu_irea edificiilor _i construcciilor cu destinacie industrial; prbu_irea edificiilor _i construcciilor locative, de menire social _i cultural. 7. Accidente ale sistemelor electroenergetice: accidente la centralele hidroelectrice; accidente la centralele termoelectrice; accidente la alte centrale electroenergetice; accidente la recelele electrice; ie_irea din funcciune a recelelor electrice de transport; nclcarea integritcii sau divizarea sistemului energetic unificat al statului pe prci; accidente la sistemele (recelele) electroenergetice cu ntreruperea ndelungat a furnizrii energiei electrice ctre consumatorii de baz sau pe teritorii vaste. 8. Avarii ale sistemelor comunale de asigurare vital: avarii ale sistemelor de canalizare cu degajarea masiv a substancelor poluante; avarii ale sistemelor termice (sistemelor de asigurare cu ap fierbinte); avarii ale sistemelor de alimentare a populaciei cu ap potabil; avarii ale gazoductelor magistrale _i comunale. 9. Avarii ale sistemelor de legtur _i telecomunicacii: avarii ale sistemelor de legtur _i telecomunicacii. 10. Avarii ale sistemelor de purificare industriale: avarii ale sistemelor de purificare a apelor reziduale ale ntreprinderilor industriale cu degajarea masiv a substancelor poluante; avarii ale instalaciilor industriale de purificare a gazelor (degajarea n mas a substancelor poluante). 11. Avarii hidrodinamice: ruperea barajelor (digurilor, ecluzelor, batardourilor etc.) cu formarea valurilor de erupcie _i declan_area inundaciilor catastrofale; ruperea barajelor (digurilor, ecluzelor, batardourilor etc.) _i aparicia viiturii de erupcie; suprimare de siguranc a apei din bazinele de ap ale centralelor hidroelectrice n legtur cu pericolul ruperii hidrobarajelor; ruperea barajelor (digurilor, ecluzelor, batardourilor etc.) ce se soldeaz cu splarea solurilor fertile sau cu formarea depunerilor pe teritorii extinse. II. Situacii excepcionale cu caracter natural Factorii provocatori 12. Fenomene periculoase geofizice: cutremure de pmnt. 13. Fenomene periculoase geologice: alunecri de teren; prbu_iri; eroziunea solurilor. 14. Fenomene meteorologice _i agrometeorologice periculoase: furtun puternic (9-11 grade) de cel pucin 25-30 m/sec; uragane (12-15 grade) de cel pucin 34 m/sec; vrtejuri; grindin mare; ploi torenciale; ploi de lung durat; ninsori puternice; lipirea zpezii umede; viscol puternic (ntroieniri); polei mare; geruri mari; clduri mari; ceac dens; secet; nghecuri; furtuni puternice (descrcri electrice). 15. Fenomene hidrologice periculoase: nivelul nalt al apei (inundacie); revrsarea apelor; viituri pluviale (de zpad); blocri cu gheac; nivelul sczut al apei; nghecarea rurilor de timpuriu _i aparicia sloiurilor de gheac pe fluviile navigabile; mi_carea intens a sloiurilor de gheac. 16. Fenomene hidrogeologice periculoase: nivelul sczut al apelor subterane; nivelul nalt al apelor subterane (inundacie parcial). 17. Incendii n natur: incendii de pdure; incendii ale masivelor de step _i cerealiere. 18. Situacii excepcionale cauzate de schimbarea strii pmntului (solului, subsolului, land_aftului): tasri catastrofale, alunecri de pmnt, prbu_iri, prbu_iri ale suprafecei terestre, cauzate de lucrrile de extragere a zcmintelor minerale utile _i altor activitci antropogene; degradarea intensiv a solurilor, de_ertificarea unor imense teritorii, cauzat de eroziuni, srturi, nml_tiniri etc.; situacii critice, create n urma suprancrcrii depozitelor (gunoi_tilor) cu de_euri industriale _i menajere, poluarea de ctre acestea a mediului nconjurtor. 19. Situacii excepcionale cauzate de schimbarea componencei _i proprietcilor atmosferei (ambianca atmosferic): schimbarea brusc a timpului sau a climei n urma activitcii antropogene; inversiuni de temperatur deasupra ora_elor; insuficienc de oxigen n ora_e; dep_irea nivelului maxim admisibil al zgomotului n ora_e; cderea precipitaciilor acide; distrugerea stratului de ozon din atmosfer; modificarea considerabil a transparencei atmosferei; nivelul sporit al radiaciei. 20. Situacii excepcionale cauzate de schimbarea strii hidrosferei (mediului acvatic): insuficienca acut de ap potabil n urma secrii resurselor acvatice sau a polurii lor; secarea resurselor acvatice necesare pentru organizarea asigurrii cu ap a sectorului social-economic _i proceselor tehnologice. 21. Situacii excepcionale cauzate de schimbarea strii biosferei: disparicia unor specii de animale _i plante sensibile la schimbrile mediului lor de trai; pieirea vegetaciei pe un teritoriu vast; schimbarea brusc a capacitcii biosferei de a reproduce resurse regenerabile. III. Situacii excepcionale cu caracter biologico-social Factorii provocatori 22. Boli contagioase ale oamenilor: cazuri rare de mbolnvire de boli exotice _i contagioase deosebit de periculoase; cazuri de molipsire n grup de boli contagioase periculoase; izbucnire epidemic a bolilor contagioase periculoase; epidemie; pandemie; boli contagioase ale oamenilor cu o etiologie nestabilit. 23. Intoxicacia oamenilor: intoxicacia oamenilor n urma utilizrii produselor alimentare; intoxicacia oamenilor n urma folosirii apei; intoxicacia oamenilor cu substance toxice _i alte substance (n afar de cele ntmpltoare); intoxicacia oamenilor cu substance toxice _i alte substance (cazuri n grup); intoxicacia oamenilor cu substance toxice _i alte substance (cazuri n mas). 24. Boli contagioase ale animalelor agricole: cazuri rare de mbolnvire de boli exotice _i contagioase deosebit de periculoase; enzootii; epizootii; panzootii; boli contagioase ale animalelor agricole cu etiologie nedepistat. 25. Intoxicarea n mas a animalelor agricole: intoxicarea n mas a animalelor agricole. 26. Pieirea n mas a animalelor slbatice: pieirea n mas a animalelor slbatice. 27. Atacarea plantelor agricole de boli _i duntori: panfitotie; epifitotie progresat; mbolnvirea plantelor agricole cu etiologie nedepistat; rspndirea n mas a duntorilor de plante. $2qe YM $$Ifa$gd $$Ifa$gdPn $$Ifa$gdkd2 $$IflFv^(W t0(6    44 laJqoooooccS$ & F$Ifa$gdPn $$Ifa$gdkd $$IflFv^(W t0(6    44 la >$&Ikd $$IflFv^(W t0(6    44 la $$Ifa$gd $$Ifa$gdPn$ & F$Ifa$gdPnL"$&*,ln>DDd*, ļ٪ļك냘(hhPCJOJQJ^JaJmH sH "hPCJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH hmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH "hPnCJOJQJ^JaJmH sH (hhPnCJOJQJ^JaJmH sH 0&,nP Y MM $$Ifa$gdPkd $$IflFv^(W t0(6    44 la $$Ifa$gd $$Ifa$gd2 jYM A& $$Ifa$gdx/[ $$Ifa$gdkd $$IflFv^(W t0(6    44 la $$Ifa$gd $$Ifa$gdP jlprԿucN@d(fz|DzDzDzǠvdDzDzDzDz"hPCJOJQJ^JaJmH sH (hn hCJOJQJ^JaJmH sH (hhOCJOJQJ^JaJmH sH "hOCJOJQJ^JaJmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH "h,CJOJQJ^JaJmH sH (hh,CJOJQJ^JaJmH sH '*,.0dF: $$Ifa$gd $$Ifa$gd $$Ifa$gd $$Ifa$gd, $$Ifa$gd<>DF:&(vx@TZîmm["h#oLCJOJQJ^JaJmH sH "hPCJOJQJ^JaJmH sH hPmH sH (hh,CJOJQJ^JaJmH sH "h> 2CJOJQJ^JaJmH sH (hh> 2CJOJQJ^JaJmH sH +hh5CJOJQJ^JaJmH sH (hhCJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH !:YM MMMM $$Ifa$gdkd $$IflFv^(W t0(6    44 la $$Ifa$gd $$Ifa$gd> 2XZ B $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gd (J^BDfh @BDJ&XIJIJIJIJIJIJIJIJ띕ـnnnnnn"hW"CJOJQJ^JaJmH sH (hhW"CJOJQJ^JaJmH sH hPmH sH (hhPCJOJQJ^JaJmH sH "h> 2CJOJQJ^JaJmH sH (hh> 2CJOJQJ^JaJmH sH "h#oLCJOJQJ^JaJmH sH (hh#oLCJOJQJ^JaJmH sH +BDJqe eYYYYYYY $$Ifa$gd#oL $$Ifa$gdkd9 $$IflFv^(W t0(6    44 la  6 8 :   0 2 4   $ & v x         L N      2PR Jdf&DzDzDz"h#oLCJOJQJ^JaJmH sH (hh#oLCJOJQJ^JaJmH sH (hh2CJOJQJ^JaJmH sH "h2CJOJQJ^JaJmH sH "hW"CJOJQJ^JaJmH sH (hhW"CJOJQJ^JaJmH sH 68 : 4  X   DFHJL $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gd#oL $$Ifa$gd2 $$Ifa$gdW"&(DL`bdrprz"NDzDz٪DzDzoYDzDzDDz(hh#oLCJOJQJ^JaJmH sH +h2h#oL6CJOJQJ^JaJmH sH %h26CJOJQJ^JaJmH sH +h2h26CJOJQJ^JaJmH sH "h#oLCJOJQJ^JaJmH sH h#oLmH sH (hh2CJOJQJ^JaJmH sH "h2CJOJQJ^JaJmH sH (hhW"CJOJQJ^JaJmH sH "hW"CJOJQJ^JaJmH sH rrqe YIb09Ճ$ & F$Ifa$gd2$ & F$Ifa$gd2 $$Ifa$gd2 $$Ifa$gdkd $$IflFv^(W t0(6    44 lartvxeY  $$Ifa$gdkd#$$IflFv^(W t0(6    44 la $$Ifa$gd> 2 N`d ZnR@T<>RRThFH\@BRTVX b&(XIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJ٪IJIJIJĕ(hh{CJOJQJ^JaJmH sH h2mH sH "hl`zCJOJQJ^JaJmH sH (hhl`zCJOJQJ^JaJmH sH "h2CJOJQJ^JaJmH sH (hh2CJOJQJ^JaJmH sH 4dTVXMA  $$Ifa$gdkd$$IflFv^(W t0(6    44 la $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gdl`z $$Ifa$gd2X<2\^`bd $$Ifa$gd{ $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gdl`zXZ\dXZ@ B H t v     (!*!,!.!!!!!!!"F""""ʵʠܘzzzzh{mH sH +h{h{5CJOJQJ^JaJmH sH h2mH sH (hh{CJOJQJ^JaJmH sH (hhl`zCJOJQJ^JaJmH sH "hl`zCJOJQJ^JaJmH sH "h2CJOJQJ^JaJmH sH "h{CJOJQJ^JaJmH sH '@ qe Y& $$Ifa$gd{ $$Ifa$gdkd $$IflFv^(W t0(6    44 la@ B H   *!x ll` $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gd2 $$Ifa$gdzkd$$Ifl0v^(& t0(644 la*!,!.!!!!qe YYM $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gd{ $$Ifa$gdkd$$IflFv^(W t0(6    44 la!!!R"~""qe YYM $$Ifa$gd> 2 $$Ifa$gd{ $$Ifa$gdkdV$$IflFv^(W t0(6    44 la""""`##$B$D$$qi%]]%]%]%]%i%U%$a$gd{ $^a$gd{$a$gdkd$$IflFv^(W t0(6    44 la "D$$$$%h%((@(((((V)))**++++B,D,,,--\.^...00002222<3>33444뛈vvv"h%CJOJQJ^JaJmH sH %h%5CJOJQJ^JaJmH sH +h%h`%5CJOJQJ^JaJmH sH "h}zCJOJQJ^JaJmH sH "h{CJOJQJ^JaJmH sH +h{h`%5CJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH .$$$%h%%%R&& '',(((V)8*+X+,,-^--D//061%%%%%H%H%H%H%H%H%H%H%H%Ճ%Ճ%H%H%H%H%H%H%Ճ%H%H%Ճ $ & Fa$gd}z $ & Fa$gd{$a$gd611223Z4R556L7789J::;j<<==>>8?%H%H%%Ճ%H%Ճ%H%H%H%H%Ճ%H%H%H%Ճ%%H%H%H%H%H $ & Fa$gd%$ & F hh^ha$gd% $ & Fa$gd%$a$gd $ & Fa$gd}z444H6L66 77L777t8v8(9*9::::|;~;*<,<j<<<<p=r=h>j>??@z@AABnB DPDDDDDZErEEEEEFFGGGíÚ%h%5CJOJQJ^JaJmH sH +h%h%5CJOJQJ^JaJmH sH +h%h`%5CJOJQJ^JaJmH sH "h%CJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH 78?@z@@jABnBBCjCC DDFF0GGJHHIIIJ%Ճ%%H%H%H%%H%H%H%H%H%H%Ճ% $ & Fa$gd $ & Fa$gd $ & Fa$gd% $ & Fa$gd%$a$gd $ & Fa$gd%GGHIIIfJhJtKvKKLLLMMRNTNNNZO\OOOPPrPPPQVQQ8RSSTTTUUJUVVNWWXXXٰٚٚٚووٚٚvٚٚ"h}zCJOJQJ^JaJmH sH "hKCJOJQJ^JaJmH sH +h}zh`%5CJOJQJ^JaJmH sH %h5CJOJQJ^JaJmH sH +hh`%5CJOJQJ^JaJmH sH (hh`%CJOJQJ^JaJmH sH "hCJOJQJ^JaJmH sH .JKLMMNPPPPrPPPQVQ~QQQ8RRSSS%%%%H%%H%H%H%%H%H $ & F a$gd}z $ & Fa$gd}z $ & Fa$gd}z$a$gd}z$a$gd $ & Fa$gdS:S\SSSST2TLThTTTTTTJUUUUVHVVNWWW%H%H%H%H%H%H%H%H%H%H%H%H%%H%H%H%H%H%H%H%%H $ & F a$gd`T` $ & F a$gd`T`$a$gd $ & F a$gd}zWXXXXYYV[J\]p^_`__`X``aXabbBccDd%H%%H%H%%Ճ%Ճ%Ճ%%H%H%H%H%H%H%H%H%%H%H%H% $ & Fa$gd`T` $ & Fa$gd`T` $ & F a$gd`T` $ & F a$gd`T`$a$gd $ & F a$gd`T`XYYYYYfZhZZZ[[\\J]L]] ^ ^p^r^^^Xaaabb*blbbbbbb*ccDdddeeedfffZg\gi8ijjbkdklllrlllm>nnnnnn2=>9 H@8DB 0170F0\i@\ 1KG=0O B01;8F0 :V 44 la .k@. 5B A?8A:0 e@ !B0=40@B=K9 HTML7 2( Px 4 #\'*.25@9CJOJPJQJ^JaJp@p `% !5B:0 B01;8FK7:V0{MW4o(S h7'N L ' A T U ` / I9R#.6^i{a !C##$0& '((((()^)_)j)))**B******++++-+.U.....////000111425272K2J3K3M33+44444J5K5M5k55567788888I9:: :G:::::p;q;t;;3<<<<<8=>>?>@>w>>>>> ???=?>?A??@O@qArAuA`BB CHCICLCD E>EF]F^FaFcG9HsHII IJfJgJhJiJjJkJlJpJJJJKKLK L LL/LhLiLlLL McMMN}N~NNNNNNNrOOO PXPYP\PP+Q,Q/QhQiQpQyQQQQQQQQQQRRR RRRR;RnRRR*SSSTTTTFUGUHUIUPUQURUSUUUUUUUVVWWXXXXYYZZZZZ[[\b\$]]]^^^^;_<_________1````````````*aGbbxcddddeee&f'f(f)f*fzf{f|ffffffgggyԋe1Bn̎؎)Y000000000x00000000000000000000(0x0000000000000000000000000000000x0000x00000 000 0 0 0(0(0(0(0(0(0(0(0(00( 0(00(0(0 0 0 0 0 0 0000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 00 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0000000 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 00 0 0008080 0 0 0 0 0 0 0 0 000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0000 0 0 0 000 0 0 0 0 0 0000x0x0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 000000 0 0 0 0 0 00 0000 0 0 0 0 0 0 00000000000000000 000000000000000 0 0 0000000000 0000 0 0 00000000000 0000000000000000 0 0 0 0 0 0000000 0 0 0 0000 0 0 00000 0000000000 0 0 0 0 0 00 0 0 0 00 0 0 0 00 0 0 000x0h0h0h0h0h00h00 0h 0 0h 0h 0h 0h 0h 0h 0h0h 0x 0 0 0h 0h 0h 0h 0h 0h 0h 0h 0h 0h 0 0  0 0 0 0( 000 0p 0p 0p 0p 0p 0p 00 0p 0p 0 0p 0 00 0 0p 0p0x 0x 0x 0x 0x 0x 0x 0x0x 0x 0x 0 0x0x 0x0  0  0000 000x0 0 0 0x0 0x0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 0 0 00 0( 000 0 0(0 0( 0@ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 00 0 0 00 0 0 00000 0 0 0 0 0 00 0 0 0 0 00  0 0( 0  0 00( 0 0 0(0  0 0  0  08*B******++-+.U.....////000111425272K2J3K3M33+44444J5K57788888I9:: :G:::::p;q;t;;3<<<<<8=>>?>>> ??=?>??@O@qArA`BB CHCICD E>EF]F^FaFcG9HsHII IJfJgJKKLK L LL/LhLiLcMMN}N~NNNNY;00Ly ;00;00#0$%;00;00 ;00 ;00 0 ;0 0Ly;0 0;0 0;0 0Ly 0 ;00 ;00 ;00 0K ;00 ;00 ;00X y$0 ;00 00 ;00;00 0K ;00 ;00 ;00X y0K ;0 0X ys;0 0 ;0 0;0 0X yP0 ;0%0 0 ;0%0 0K ;0)0X yf;0)0;0)0;0)0X yt0K ;0.0X yf{0.0 {0.0{0.0X yf@0K ;030 ;030 ;030X y g0K ;070 ;070 ;070X y#0K ;0;0X y$;0;0 ;0;0;0;0X y$0K ;0@0 ;0@0 0;0@0 0K {0@0 {0@0 {0@0 @0 ;0I0X y`?0K;0K0X y a?;0K0;0K0;0I0X yT0K ;0P0X ya?;0P0;0P0;0P0X ya?0K ;0U0X y$b?;0U0;0U00;0U0 0K ;0[0;0[0 0;0^0;0[0X yb?0 ;0a0;0a0;0a0X y$0K ;0e0X y %;0e0;0e0;0e0X y %0K ;0j0;0j0;0j0X y%0K ;0n0X y&;0n0;0n00;0n00 {0t0{0t0X y&0'4XDNR]gq}fJN&NX"4GXde;<>?yzUVDE\]PQZ[efst'(FG)*@BpqGHLM,-qr+,?@vw  #$'(pq  89KL+,tu-.no ! g h %!&!b!c!!!""I"J"""""""""######a$b$$$$$&%'%h%i%%%%%q&r&&&&&G'H'''''>(?(L(M(U(V((((((((())^)_)**6*7*A*B*p*q**********+++++++++y,z,,,--e-f-...... / /////////////,0-000000000111111,1-11111 2 232526272A2B2J2K2]2^22222I3K3L3M3W3X3a3b3333333=4>4n4o44444444444I5K5L5M5W5X5j5k555t7u777888888881929z9{9::: :F:G:::::::p;q;s;t;;;;;;;;;;;;;;;;; <<<<E<F<<<<<<<J=K==>A>>>>>>? ?????@?A???0@1@qArAAAAAAABBJBNB_B`BjBkBGCICcCdC{C|CCCCCCCCCCC D D%D&D2D3DHDJDDDDDE E2E3EEEEEEEF F\F^F`FaFFFFF'G)GbGcGGGGGHHaHbHHHHHII I I!I"IPIQIXIYIIIJJeJmJoJpJ|J}JJJJJJJJJKK@KAKvKwKKK L L LL.L/LYLZLgLiLkLlLuLvLxLyLLLLL*M+MMMMM;NA>v>w>>>>> ???@?A???@@N@O@pArAtAuA_B`BBBC CGCICKCLCDDE E=E>EFF\F^F`FaFbGcG8H9HrHsHII I IJJeJmJoJpJJJJJJJKKKKKKLK L L LL.L/LgLiLkLlLLLM MbMcMMMNN|NNNNNNNNqOrOOOOO P PWPYP[P\PPP*Q,Q.Q/QgQiQoQpQxQyQQQQQQQQQQQQQRR RR:R;RmRnRRRRR)S*SSSSSTTSTTTTTEUIUOUSUUUUUUUVVUWVWWWXXXXXXYYZZZZ[[\\a\b\#]$]]]^^:_<_____0`1```````````)a*aFbGbbbwcxcddddeeeeee%f*fyf|fffffgggg;g?bc)*34=>xyӋԋde01ABmnˎ̎׎؎()VY ((*+..//001152K22M344K5k588: :::q;t;<<>>>?A?6AuAICLC^FaFI ImJpJJJJK LLiLlLNNYP\P,Q/QQQQQQQRRIUPUUUXXZZ__``gggg!h7hUhwhVkwk{MȂYY djuridicaVictor VAc ^-% 0P!$4.̺l|pC#B+)" w^*JA^-&[p1 YAxXAC bqF4jmI}=NRl(R =<7Rmh>oS)UR7:EsfYbx52wbo6ndJNRmRe4":-i h{ qh.L)s?1Jzqhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hH808^8`0o(. ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.hhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhh^h`OJPJQJ^Jo(-88^8`OJQJ^Jo(hHo^`OJQJo(hH  ^ `OJQJo(hH  ^ `OJQJ^Jo(hHoxx^x`OJQJo(hHHH^H`OJQJo(hH^`OJQJ^Jo(hHo^`OJQJo(hH52wbbqF?1Jz^-+)=<7R=NjmI#p1w^*% { q4:-isfYL)s(RP!6ndoS)UmRelc YAxXACt<`%n 2> 2#oLx/[`T`Pn;wl`z}z&KPW"J,i{%o^iO(u***++++....////0001425272K2J3K3M334444J5K5M5k58888:: :G:::::p;q;t;;<<<<>>?>>>> ???=?>?A??qArAuA`BHCICLCD]F^FaFcGII IJfJgJlJpJK L LL/LhLiLlLL~NNNNNNrOXPYP\PP+Q,Q/Q RGUHUIUUXXX\___````*addd&ffffgggFgggggggg7hShThY@T "%'*+,14578:@BCGWpp ppppp"p,p.p0p8p<pLpRpVp\p^p`pjppprpvpxp|ppppUnknownG:Times New Roman5Symbol3& :Arial?5 :Courier New;Wingdings"h› ZdyIdyI"nnr4d+ @H(? djuridicaVictorx                       Oh+'0T    (4<DLss djuridica jurNormalcVictorc8ctMicrosoft Word 10.0@U0@x@hkZdy ՜.+,0 hp|  dseI{     !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~      !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefgijklmnoqrstuvw|Root Entry F`@(Z~Data @1TablePWordDocumentSummaryInformation(hDocumentSummaryInformation8pCompObjj  F Microsoft Word MSWordDocWord.Document.89q